رویه های ارسال سفارش

شرایط حمل و تحویل کالا

مشتری گرامی، ضمن تشکر از انتخاب شما، خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید.

ارسال سفارشات خارج از کشورو هزینه پست با مشتری تماس گرفته خواهد شد و اعلام میگردد.

در تمام شهرها و روستاها سراسر ایران

  1. حمل کلیه سفارشات توسط تیپاکس صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی ما هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط تیپاکس ندارد.
  2. برای هر محموله یک شماره رهگیری توسط تیپاکس شهر خود صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک و ایمیل برای شما ارسال می شود. شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از سایت: http://tipaxco.com/fa که متعلق به تیپاکس است استفاده نمائید و یا با شماره تلفن ۸۴۵۷ تماس حاصل فرمایید.
  3. مدت زمان تحویل محموله ها بین دو تا چهار روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)
  4. مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به تیپاکس به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.
  5. ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور تیپاکس در محل شما خواهد بود. متاسفانه فروشگاه اینترنتی ما هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد و فقط میتواند پیشنهاد شما را در کنار نشانی محل تحویل درج نماید.
  6. هزینه حمل بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت تیپاکس و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه اینترنتی ما هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.